lördag 22 januari 2011

Vilodag



Ibland så hatar jag vilodagar. Jag är inte särskilt trött men jag vet att kroppen behöver att vila. Man vill så gärna springa men man kan inte trycka på hela tiden. Då får man underhålla sig på andra sätt.

Videon är från Tim Cope
. Hans expeditioner inspirera mig något oerhört. De är så vågad. Särskilt för någon så ung som honom. Ett par år senare så red han häst från Mongoliet till Ungern ensam - otroligt starkt!. Den har han också filmat.

- Jag har kollat tröjor och keps för bloggreklam. Det skulle vara bra att har reklam på mig
när jag springer Karlstads 6 timmars. Man springer trots allt på en 200m bana. Om det är någon tävling man kommer att synas väl, så är det den.

- Jag har också kollat upp boende på Dalkarlsvägen. En gemensam Dalkarlsvägen är någonting jag verkligen tror på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar