onsdag 5 januari 2011

Hejsan!

Jag har sen länge varit sugen på att springa genom Sverige. Lite för att jag är intresserade av ultradistanslöpning och lite för att jag är intresserad av Sverige i ällmanhet och landsbygden i synnerhet. Jag vill tar de vägar som människor har färdats på i århundraden, de som snirklar genom bydgen genom sen länge glömda ställen. Men jag vill också passa på att besöka många nya städer som jag har inte hunnit besöka på mina 4 år i Sverige.
Jag vill att många människor ska dela min resa genom att.

a: Läsa och kommentera på min videoblogg.
b: Delta i genemsamma springningar.
c: Hjälpa till, blir det fina ord, utrustning, husrum eller sponsorskap

Ursprungligen hade jag tänkt göra turen på vintern så att resan skulle vara lite mer annorlunda och utmanande men nu har jag insätt att det är mycket farligare med tänke på minskade väggren, vatten, synlighet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar