lördag 29 januari 2011

Krupicka


Jag precis kollad på den här videonRunning times hemsida.

Han pratar mycket om hur han springer på vintern. Det var intressant att han upplevd vintern som snabbare än sommaren.
Han talar bland annat om att han bestiga berg nästan dagligen.

Han är en riktig tuffing. Jag har alltid gillat honom, han visar alltid en riktig skön attityd.

- Igår blev det lite av en vilodag för min del. Jag sprang till jobbet och då gick kanske 6km med min fru. Jag ägnad kanske 1,5 timmar att kontakta potentiella sponsorer.

- Idag har det blivit 90 minuters ishockey med totalt 15km löpning som transport.
Jag planera också på att dra ut och jobba lite på min dokumentär. Jag har redan börjat spela in material till en kortare dokumentär video.
Jag ska spela in det hela med min iPhone 4. Tanken är att videon ska vara på engelska med svensk text. Då kan min familj hemma följa min färd lite lättare.

Har det bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar